Met een lidmaatschap bij United Golfclub bent u automatisch geregistreerd bij de NGF. Dit betekent niet alleen dat u ieder jaar de NGF pas ontvangt. Op deze pagina vertellen wij meer over de inhoud van de NGF registratie.

De NGF pas
Met de NGF pas kunt u zich bij de golfbaan legitmeren. Deze wordt niet meer fysiek uitgegeven vanaf 2019 maar is vanaf heden zichtbaar in de Golf.nl app. Deze app kunt u downloaden voor Appstore en Playstore. In deze video kunt u zien hoe u de app gebruikt en waar u de NGF pas kunt terugvinden. De digitale pas heeft u altijd bij de hand, is gemakkelijk in gebruik en ook nog eens altijd up-to-date.

Verzekeringspakket Aon
Aon heeft in samenwerking met de NGF een verzekeringspakket ontwikkeld dat goed aansluit bij de wensen en behoeften van de golfvereniging, hun leden en bestuurders. Alle verzekerbare risico’s worden op maat afgedekt. Denk hierbij aan aansprakelijkheid van de vereniging én bestuurders, materiaalschade en diefstal. Door de sterke onderhandelingspositie van Aon zijn goede afspraken gemaakt over de dekking, service en prijs. Klik hier voor meer informatie over deze verzekering voor u als golfer.

Magazine GOLF.NL
Alle clubleden van United Golfclub kunnen gratis het golf.nl magazine inkijken op https://www.golf.nl/magazine